Calendar

Reguli pentru o viata fara stres

Societatea te invata sa scrii, sa citesti, te invata biologia, istoria, sa conduci, sa consumi, dar nu te invata cum sa traiesti. Fiecare invata sa traiasca singur, prin cunoastere si aprofundare a cunoasterii.
Psihologia si experientele de viata sunt esentiale pt a gasi anumite legi dupa care sa te ghidezi.
E adevarat ca fiecare functionam dupa legi diferite. Insa conditia primordiala este sa te opresti sa accepti in viata ta lucrurile care iti fac rau.Cui nu I place sa creada ca este unic? Si chiar suntem unici, ceea ce ma face pe mine sa fiu echilibrata si sanatoasa nu este identic cu ceea ce te face pe tine sa te simti ok. Dintre multitudinea de stiinte medicale, homeopatia este cea care “exploateaza” unicitatea omului pentru a-l vindeca.Stresul, un lait motiv la moda, are si el leac.Atat fizic, cat si psihic. Prin medicament homeopat, te tratezi bland, fara dependenta…
Alegerile pe care le faci iti afecteaza viata clipa de clipa. Daca vei continua sa faci ceea ce nu functioneaza pentru tine , rezultatele pe care le astepti intarzie sa apara.
Sanatatea depinde de respectul pe care il ai fata de ceea ce esti. Corp, minte, suflet.Cateva reguli generale, la care se pot adauga propriile reguli, legate de varsta si nivelul de stress in care traiesti, se reduc in principiu la cateva de care sigur ai auzit .
1.Fii activ.. O viaţă inactivă este cu 4-5 ani mai scurtă decât speranţa medie de viaţă. De altfel este cunoscut efectul benefic al exerciţiilor fizice moderate în cazul bolilor cardiovasculare,al insomniilor si stresului.
2.Măsoară-ţi nivelul de colesterol din sânge şi ţine-l sub control. Peste 30% dintre Români au nivelul colesterolului crescut.Aceasta va determina la cei în cauză formarea de depozite lipidice în interiorul arterelor care vor duce mai devreme sau mai tarziu la infarct miocardic şi accident vascular cerebral.
3.Mănâncă sănătos.E un imperativ de care fiecare se ingrijeste dupa procentul pe care placerea gustului il detine in viata cotidiana.
4.Măsoară-ţi tensiunea arterială şi ţine-o sub control.
40% din populaţia României suferă de hipertensiune arterială şi aceasta duce la creşterea riscului de infarct miocardic, , afectarea rinichiului şi demenţă.
5.Obţine şi menţine o greutate normala.
Se spune ca în caz de foamete mondiala”cei graşi vor slabi,iar cei slabi vor muri”.Cu toate că nu se vede nici o foamete la orizont 30% dintre români au greutatea mai mare decât normală şi aceasta le aduce, pe langa dureri de spate, un risc crescut de a dezvolta afecţiuni cardiace .
6.Ai grijă cu diabetul.Diabetul este o problemă de sănătate mai larg răspândită decât aţi crede.În România sunt diagnosticate cu diabet aproape 1 milion de persoane,diabet care este provocat, pe lângă altele, de mâncare prea multă şi activitate fizică prea putina.
7.Nu fuma..Citiţi pe pachetele de ţigări cum stă treaba cu fumatul.
E important sa observi ce vine catre tine pe in lumea asta, ce poti pastra si ce poti da la o parte. Medicamentele te pot distruge uneori, placerile te pot costa viata, gandurile negre si dezinformarea chiar pot ucide lent . Tu alegi programul dupa care functionezi si modul in care folosesti igiena traiului zilnic pentru a te pastra cu adevarat curat.

Publicat în: Sănătate
« »

Comentarii: