Nadia Comaneci iubeste margarina!!!!!!!!!!!

Cu un mare sentiment de dezgust, am raspuns azi unui mail care se semna Fundatia Nadia Comaneci si nu mai stiu ce bla-bla uri…Am raspuns cu intreaga dezamagire a generatiei care a crescut- transmitand si urmatoarei generatii, valorile legate de o adevarata ambasadoare a sportului si sanatatii..

Intrucat fac parte din lumea care lucreaza cu mesajele publicitare si campaniile de imagine, nu comentez prestatia intr-un spot cu margarina a unei campioane mondiale…Fiecare persoana si personalitate are un pret…Dar nu va ganditi ca Nadia Comenci presteaza doar in spot..Ea merge intr-o campanie absolutamente agresiva, prin scoli, si se adreseaza personal copiilor, legandu-se prin toate instrumentele posibile de marketing si PR, de aceasta otrava…Generatia de azi nu a vazut-o pe Nadia fetita, cei mici stiu doar ca e o campioana, o imagine buna a tarii noastre in intreaga lume. Asa ca.. e logic, daca ea recomanda otrava, ei sa creada ca e buna..Plus ca, mama ,tata si bunica, au spus despre Nadia ca e buna..O persoana buna, nu te poate indemna la ceva rau, nu??.. doar toti avem incredere in ea..(citez o junioara)..RUSINE NADIA!

Porcaria continua..Discut azi cu o amica, directoare la firma de PR, care a raspuns unei invitatii la un eveniment de gala.Rochii lungi, salon de 5 stele, reviste, oameni de afaceri de bun gust..La final, apare tortul, si..Nadia Comaneci care le spune tuturor surpriza : TORTUL E CU CREMA DIN MARGARINA !!!!!!!!!!!!!!
Da stiu, nici mie nu mi-a venit sa cred…

Cititi va rog parerile altor romani despre acest subiect scandalos !

“..alte tari incep campanii care sa educe oamenii cum sa manance sanatos si sa faca sport si la noi sportivi de talia ei fac reclama la margarina!

“Se tot bate apa in piua cu obezitatea si educatia care trebuie facuta “populatiei” si “tinerilor”.

Intrebarea mea este, cine sa faca aceasta educatie, cand nutritionistii si nutritionistele vand amfetamine iar vedetele fac reclama la margarina, cola, paste fainoase, soia, supe instant de “e”-uri? Cand un personaj din lumea sportului romanesc- poate cel mai cunoscut pe plan mondial- spune la TV ca margarina este buna pentru copilul ei(deja rotunjor) ce sanse au mamicile din aceasta tara sa dea copiilor o educatie culinara sanatoasa? Cum poate fi pozibil acest lucru cand in alte tari margarina a fost deja interzisa si se fac diverse campanii de constientizare a pericolelor prezentate de grasimile denaturate?

Educatia se face cu bani. Bani pentru a angaja specialisti adevarati, bani pentru a promova ideile direct, de la om la om, sau prin media. Cine are acesti bani? Companiile care produc junk food, pentru ca ele au bugete imense de publicitate. Mancarea sanatoasa nu include in costul de punere pe piata si publicitatea. Pot sa scriu eu (sau altii ca mine) cat vrem despre dieta, alimente sanatoase si nutritie… nu avem nici o sansa in fata sumelor uriase bagate in publicitate de companiile producatoare de “cascaval pane”. Pot sa citesc eu sau altii mii de carti si studii despre nutritie, in fata prostimii vine un doctoras plagiator sau o doctoresa cu prea multe operatii estetice care iti flutura prin fata “vedetele pe care le-a slabit”(ce ar fi sa ne mai slabiti voi?) si gata, ne intoarcem la margarina, paste si reductil(da, ala mic, cu sibutramina, care respira greu, interzis de UE ca omora oameni).”

devii ceea ce practici
www.de-azi.ro
http://oscarfriends.wordpress.com/”

“Eu nu sunt un om cu inalte principii morale, sunt extrem de individualista si oportunista…dar cat de saraca as fi …nu as face asa ceva. Si traim din doua salarii mici din care in primul rand ne platim datoriile si apoi ne descurcam onorabil cu restul, golind contul pentru salariul urmator. Si nici nu ma cunoaste lumea, nu am o imagine de sustinut.

Eu nu pot crede ca nu e vorba si de ceva ignoranta si o impresie superficiala despre ce se mai intampla in tara…ma intreb daca ar fi acceptat sa transmita un astfel de mesaj in USA? Cred ca acolo ar fi stiut sigur ca va provoca greata, isi inchipuie probabil ca aici la romanica merge…ca lumea oricum nu isi permite unt si a coborat ieri din copac.”

“Si eu m-am strambat si am schimbat imediat canalul cand am auzit-o ce debita cu zambetul pe buze”.

“Cumoasteti campania publicitara pentru margarina Rama care ii are ca protagonisti pe Nadia si fiul ei? Daca mesajul campaniei ar fi “margarina Rama se intinde usor pe paine, e gustoasa si unde mai pui ca-i si ieftina”….nimic de comentat. Insa tinta acestei reclame sunt parintii iar mesajul campaniei este ca margarina e “micul dejun al micilor campioni”…”aduce necesarul zilnic de acizi grasi esentiali”…bla bla!

“De ce? Pai doamna din imagine, cunoscuta intregii lumi ca fiind emblema natiunii noastre, si cea mai cunoscuta purtatoare de sange romanesc, reprezinta pentru foarte multi copii un model. De asemenea si pentru parinti, si aici este catch-ul. Ea ne spune intr-o reclama ca isi hraneste baietelul cu margarina Rama, ca produsul o ajuta si pe ea sa isi mentina silueta etc. In acest mod ea le recomanda parintilor sa consume plasticul acesta cancerigen, extrem de nociv pentru sanatate, cu scopul de a arata precum Nadia Comaneci si ca sa “fortifice” organismul copiilor, atat de dragi, cu aceeasi substanta chimica.

Cum va explicati ca o MAMA, despre care banuiesc ca are ceva acces la informatie si in plus o situatie materiala care ii permite sa puna o paine pe masa, accepta sa transmita un asemenea mesaj? Nu vreau sa aduc altceva in discutie, decat ca este mama si gestul ei nu cred ca se bazeaza pe o situatie financiara disperata.”

“Spotul publicitar în care Nadia Comăneci face reclamă la margarina Rama apare la intervale regulate de timp la tv. Spotul are ceva vechime, cred că prima dată a fost difuzat acum trei ani. Ce mă contrariază pe mine, de fiecare dată cînd văd clipul publicitar de mai jos, este că Nadia Comăneci chiar îndeamnă lumea să mănînce margarină , produs alimentar despre care pînă și proștii știu că are în componență grăsimi foarte dăunătoare, deoarece nu pot fi “arse” de organism. Aceste grăsimi, spun inginerii chimiști, se depozitează în ţesuturi şi acoperă membrana celulelor sistemului imunitar, paralizîndu-l.
Cu toate astea, Nadia Comăneci spune în video de mai jos că ea îi dă zilnic copilului său margarină Rama, căci doar așa îl va face campion. Bineînțeles că Nadia, la banii ei, nu este atît de tîmpită încît să îi dea margarină fiului, unicului său fiu. Ce mamă dementă ar face așa ceva?! Și totuși de ce este atît de ipocrită Nadia Comăneci? De ce minte cu atîta nerușinare că ea, locuind în SUA, îi dă Rama băiețelului său, margarină care nici nu cred că se comercializează pe continentul american? Cîți bani să îi fi dat Nadiei cei de la Rama ca să o convingă să se prostitueze în halul ăsta la televizor, de vreo trei ani încoace? Una este să spui într-o reclamă “Vă recomand să mîncați cutare lucru” și alta e să vii să afirmi cu nesimțire, așa cum face Nadia Comăneci, că “Margarina Rama contribuie zilnic la buna creștere a fiului meu, Dylan”.
Nici nu vreau să mă gîndesc cîte mame proaste s-au luat după Nadia și s-au apucat să își îndoape copiii cu margarină Rama, după ce au văzut-o la televizor pe fosta mare gimnastă promovînd acest produs absolut nociv. IULIAN GROSU”

“Am si eu o curiozitate.Nadia Comaneci ne indeamna sa consumam Rama atat noi,cat si copiii nostri.Intrebarea mea este simpla.Margarina asta se comercializeaza si in SUA,sau decat ne indeamna pe noi,in Romania?O simpla curiozitate.
Multumesc”

“Margarina se recomanda inainte cand se credea ca grasimile in alimentatie provoaca colesterol si boli cardiovasculare. Ultimele cercetari facute au dus la alte concluzii insa nu toate autoritatile si-au schimbat (inca) recomandarile…”
La televizor, fosta campioana mondiala Nadia Comaneci isi hraneste copilul cu margarina, iar Mihaela Radulescu mananca salam. In panourile publicitare, actorul Florin Piersic promoveaza centrul comercial chinezesc. Si asta in timp ce consumatorul se intreaba daca acest lucru se intampla si in realitate.

“Despre cat de potrivite sunt asocierile dintre VIP-uri si branduri, pe care publicitarii o numesc endorsare, posibilele prejudicii de imagine si credibilitate, dar si despre asa-zis-ul “efect vampir”, DailyBusiness.ro a stat de vorba cu Dochita Zenoveiov, managing director al agentiei de branding Seed Consultants.

Aceasta sustine ca de obicei, in astfel de modalitati de promovare, sunt alese personalitati puternice pentru mentalul local, care sa produca transfer de asocieri puternic pozitive catre brandul de produs, aflat ori in faza de lansare, ori avand o notorietate slaba.

Reprezentanta agentiei de branding Seed Consultants a declarat ca in legatura cu aceasta reclama, intrebarea vizeaza credibilitatea situatiei in care Nadia Comaneci foloseste margarina Rama la micul dejun.”O endorsare (n.r. tehnica de transfer de asocieri pozitive de la un brand mai puternic si deja foarte bine conturat in mentalul uman catre un alt brand) necredibila poate da rezultate pe termen scurt, insa pe termen lung poate afecta mult mai grav, atat endorserul, cat si brandul endorsat, pentru ca publicul larg este suficient de intelept si stie cum functioneaza publicitatea prin endorsare si ce bugete sunt in joc”, este de parere reprezentanta Seed Consultants.

Aceasta a adaugat ca endorsarea este o tehnica pe cat de eficienta atunci cand este folosita corect si moral, pe atat de nimicitoate cand asocierile sunt neadecvate si se doreste doar arderea unor etape in mod artificial.”

Distractia pt Nadia a inceput cred din 2009. In anul 2010 deja trei spoturi publicitare (dintre care unul ca Nadia si fiul Dylan care ungea deja cu margarina tot ce era pe masa) pentru margarina Rama au fost interzise de la difuzarea pe posturile TV, printr-o decizie luată de către Consiliul Naţional al Audiovizualului (CNA), pentru că nu precizează cantitatea maximă de 20 de grame de margarină recomandată zilnic pentru consum. Decizia a fost luată în baza art. 114, alin. 1 din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual, potrivit căruia “(1) Informaţiile prezentate în spoturi publicitare sau în emisiuni de teleshopping nu trebuie să inducă în eroare publicul, direct ori prin omisiune, în privinţa: a) caracteristicilor produsului şi, în special, a naturii, identităţii, proprietăţilor, compoziţiei, cantităţii, durabilităţii, originii sau provenienţei, precum şi a metodelor de fabricaţie ori de producţie”.(MEDIAFAX)

In trecut poza Nadiei, era o lumina si o speranta pentru o natiune in care modelele sunt rare.Azi e o femeie disperata care s-a manjit ani la rand cu margarina, pana s-a ingropat de tot.Sunt curioasa ce poate cumpara cu banii pe care i-a castigat…

Previous post:
Next Post: